GO

Data, durf
& denkkracht

Data. Dat is tegenwoordig het magische woord. Maar wat heb je hieraan? Data is vier dingen: belangrijk, heel belangrijk, enorm belangrijk en behoorlijk saai. Data creëert geen emotie. Creatieve strategieën wel. Briljante ideeën wel. Interactieve activaties wel. Juist hierin blinken wij uit. Wij gebruiken data en de power van communicatie. We voegen daar onze kraut aan toe en laten data zijn wonderen verrichten.

Je data strategie toekomstproof

Hoe meer je weet over je doelgroep, hoe effectiever je marketingstrategie. Voor automotive marketeers is data dan ook onmisbaar. Maar de manier waarop we data verzamelen, is met het verdwijnen van de third-party cookie definitief veranderd. We moeten zélf voor onze data gaan zorgen én zelf in gesprek met onze doelgroep. Hoog tijd dus om je focus te verschuiven naar een first-party data strategie. Download de Denkkracht en lees er alles over!

Download extra denkkracht
Je data strategie toekomstproof

Trots op de werkplaatsmodule

“We zijn echt trots op het eindresultaat van de werkplaatsmodule. Wat we een heel waardevol pluspunt van deze module vinden, is dat iedere afspraak precies zo kan plaatsvinden als de klant hem vooraf heeft aangevraagd. We verwachten dan ook dat het vertrouwen van de klant in dit systeem snel toeneemt, en er steeds meer afspraken volledig online via de module gepland zullen worden.”

Robert Beezemer

Marketingmedewerker bij Motorhuis

Doorontwikkeling door maatwerk

PowerKraut is absoluut specialist met veel kennis en ervaring binnen de branche. De communicatielijnen zijn kort, de technische kennis is groot en het leveren van maatwerk vormt nooit een issue. Tenslotte zijn we Harrie Arendsen en willen we het graag ‘eigen’ houden. De samenwerking bleek een schot in de roos: een prachtige site om door te ontwikkelen.

Pim Kalfs

Marketing Manager Moovz

Snel resultaten geboekt door kennis

“Wij hebben gekozen voor marketing automation, omdat we onze berichten zonder te overdrijven willen personaliseren. Het doel is om relevant te zijn voor onze klanten en extra waarde toe te voegen. Tijdens de implementatie en inrichting hiervan hebben wij gretig gebruik gemaakt van de kennis binnen PowerKraut. Hierdoor hebben we snel resultaten geboekt. De issues werden vakkundig verholpen door de specialisten”.

Jan-Willem Lamers

Teamleider Marketing bij a-point

De juiste doorvertaling naar dealercampagnes

Wij werken bij DS met een Marketing jaarkalender. Op basis hiervan maken we in samenwerking met PowerKraut de juiste doorvertaling naar dealercampagnes. PowerKraut maakt per campagne een mediaplan voor de DS Stores. Op deze manier weten we zeker dat DS met de juiste campagne, in de juiste periode én met de juiste communicatie-uitingen zichtbaar is in elk verzorgingsgebied van al onze dealers!

Pleuntje Smeulders

Communication Manager DS Automobiles Nederland
Hier komt het case showcase block

70 Online Professionals

Onze Kraut bestaat uit 70 online professionals. En ja, we hebben alles in huis. Van analytische Online Marketeers tot innovatieve Developers, Strategen, pro-actieve Projectmanagers en vindingrijke Designers. Wij combineren data, durf en denkkracht met de power van communicatie. Voeg hier een flinke dosis spice en een vleugje humor aan toe en zie daar: onze succesformule. Niet… Wel doorvertellen hè! Join the Kraut.

Meer over ons

Dit zegt de Kraut

In deze organisatie krijg je écht de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een groot team van diverse specialisten. Er is heel veel kennis in huis en iedereen is bereid om je te helpen. Je wordt omringt door jonge, gezellige en ambitieuze collega’s en dat geeft je extra power. PowerKraut is te vergelijken met de automotive branche, het is enorm innovatief en continu in beweging. Dit maakt het werk uitdagend en juist leuk!

Nikky van Veen

Content Marketeer

Dit zegt de Kraut

“Bij PowerKraut krijg je elke dag weer een kick wanneer je bezig bent met het ontwikkelen van applicaties of websites. Je werkt in een energiek multidisciplinair scrum team, waarmee je samen de nieuwste technieken inzet, zoals React of Vue. Dit brengt elke dag weer een uitdaging met zich mee, verveling komt hier niet voor. Zeker niet omdat een lolletje op zijn tijd meer een regel is dan uitzondering.

Pascal Mijnen

Webdeveloper

Dit zegt de Kraut

Het werken bij PowerKraut kan het beste omschreven worden als: uniek, uitdagend en heel gezellig! Uniek, omdat PowerKraut het grootste online marketing bureau in de automotive branche is. Het is uitdagend, omdat er continu mooie ontwikkelingen plaatsvinden. Hierdoor vergaar als je als marketeer enorm veel kennis. Je werkt samen met verschillende disciplines en collega’s. Dat maakt het werk vooral heel leuk en gezellig.

Bryan de Weerd

Online Marketeer

Dit zegt de Kraut

“Een nieuwe auto is één van de grootste aankopen die je in je leven doet. De Customer Journey is complex, duurt soms maanden en vindt voor het grootste gedeelte online plaats. Daarin kunnen wij het verschil maken, waarin we samen met onze klanten bouwen aan een sterk merk. Dat doe je bij PowerKraut niet alleen, er staat een indrukwekkend team met specialisten en fijne collega’s achter je waarvoor geen uitdaging te groot is.

Dianne van der Veen

Marketing & Communicatie Adviseur

Creëren doen we samen

  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
  • Klant logo
Hier komt het blogs