Marije van Bergen van der Grijp
Teamlead Online Marketing

PowerKraut start Post-HBO opleiding in samenwerking met Beeckestijn Business School

PowerKraut en Beeckestijn Business School starten gezamenlijk de nieuwe Post-HBO opleiding “Online Marketing Specialist Mobiliteit”. De deelnemers gaan gedurende 6 maanden aan de slag met digitale marketing, waaronder het managen van search-, social- en programmatic-advertising onder leiding van diverse vakexperts. Deze training is voor zowel starters als ervaren online marketeers interessant en leerzaam.

Download de brochure

Wil je meer weten over de opleiding? Vul je e-mailadres in en ontvang direct de brochure in je mailbox.

Uniek Post-HBO programma

Het programma bestaat uit klassikale bijeenkomsten en een e-learning omgeving. Het begint met een 6-daagse pressure cooker (versneld programma) om het online kennisniveau direct flink te verhogen. Vervolgens hebben deelnemers om de week één dag college, waarin ze enerzijds een verdiepingsslag maken op hun online kennis en anderzijds gezamenlijk actief aan de slag gaan met de geleerde kennis. Tijdens de opleiding zijn er 4 sessies specifiek gericht op de mobiliteitsbranche.

Het programma

Maandag 4 september 2023
• 09:00 – 12:30 | Kick-off, digital trends en en plan
• 13:30 – 16:30 | Customer experience & journey mapping

Dinsdag 5 september
• 09:30 – 12:30 | Google Analytics inrichten
• 13:30 – 16:30 | Google Analytics rapportages & analyses

Woensdag 6 september
• 09:30 – 12:30 | Video content marketing
• 13:30 – 16:30 | Display, affiliates & programmatic

Dinsdag 12 september
• 09:30 – 12:30 | User Experience & behavior
• 13:30 – 16:30 | Conversie optimalisatie & online persuasion

Woensdag 13 september
• 09:30 – 12:30 | Het programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
• 13:30 – 16:30 | Advanced mogelijkheden programmatic advertising, meten & bijsturen

Vrijdag 15 september
• 09:30 – 12:30 | Paid socials tactics & strategie
• 13:30 – 16:30 | Actief aan de slag met Social Advertising

Vrijdag 6 oktober
• 09:30 – 12:30 | Online marketing Automotive deel 1
• 13:30 – 16:30 | Online marketing Automotive deel 2

Vrijdag 10 november
• 09:30 – 12:30 | On-page SEO
• 13:30 – 16:30 | Off-page SEO

Vrijdag 24 november
• 09:30 – 12:30 | SEA strategie & opzet campagnes
• 13:30 – 16:30 | SEA optimalisatie

Vrijdag 8 december
• 09:30 – 12:30 | Online marketing Automotive deel 3
• 13:30 – 16:30 | Online marketing Automotive deel 4

Vrijdag 12 januari
• 09:30 – 12:30 | Strategie, Data & Privacy
• 13:30 – 16:30 | Marketing analytics & en accountability

Vrijdag 2 februari
• 09:30 – 16:30 | Praktijk casedag: automotive

Vrijdag 1 maart
• 09:30 – 12:30 | Bouwstenen van campagne management
• 12:30 – 16:30 | Campagne management organisatie, processen & executie

Vrijdag 8 maart
• 09:30 – 12:30 | Actief aan de slag met je automotive marketing plan
• 12:30 – 16:30 | Reserve college

Vrijdag 22 maart
• 09:30 – 12:30 | Reserve college
• 12:30 – 16:30 | Reserve college

Diploma uitreiking
• 13:00 – 17:00 | n.t.b.

Opgeleid voor de toekomst

Als eindproduct werken de deelnemers aan een actieplan gericht op een online vraagstuk uit hun eigen organisatie. Hierbij kunnen ze de nieuw verworven kennis direct toepassen in de praktijk en werken aan een concreet marketingprobleem of -uitdaging. Hierdoor creëren ze echte impact voor hun werkgever of opdrachtgever, waardoor deze investering zich direct terugverdient.

Zes Google examens

Om de opleiding succesvol af te ronden, dienen naast het eindproduct ook zes Google-examens behaald te worden, waaronder Google Analytics, Google Ads Measurement, Google Ads Display, Google Ads Search, Display & Video 360 en META Blueprint. Deelnemers die slagen ontvangen het “Post-HBO diploma Online Marketing Specialist Mobiliteit”. De investering voor de opleiding bedraagt €6.250 per deelnemer, waarbij er opties zijn voor een STAP-subsidie.

Wil jij deze unieke kans niet missen? Vul dan nu hieronder jouw gegevens in en ontvang meer informatie over de opleiding “Online Marketing Specialist Mobiliteit”.