Delen
Hot nieuws? Deel
PowerKraut start Post-HBO opleiding in samenwerking met Beeckestijn Business School
PowerKraut en Beeckestijn Business School starten gezamenlijk de nieuwe Post-HBO opleiding “Online Marketing Specialist Mobiliteit”. De deelnemers gaan gedurende 6 maanden aan de slag met digitale marketing, waaronder het managen van search-, social- en programmatic-advertising onder leiding van diverse vakexperts. Deze training is voor zowel starters als ervaren online marketeers interessant en leerzaam.
Download de brochure
Wil je meer weten over de opleiding? Vul je e-mailadres in en ontvang direct de brochure in je mailbox.
Uniek Post-HBO programma
Het programma bestaat uit klassikale bijeenkomsten en een e-learning omgeving. Het begint met een 6-daagse pressure cooker (versneld programma) om het online kennisniveau direct flink te verhogen. Vervolgens hebben deelnemers om de week één dag college, waarin ze enerzijds een verdiepingsslag maken op hun online kennis en anderzijds gezamenlijk actief aan de slag gaan met de geleerde kennis. Tijdens de opleiding zijn er 4 sessies specifiek gericht op de mobiliteitsbranche.
Het programma
Collegedag 1
Kick-off, digital trends en en plan
Customer experience & journey mapping
Collegedag 2
Google Analytics inrichten
Google Analytics rapportages & analyses
Collegedag 3
Video content marketing
Display, affiliates & programmatic
Collegedag 4
User Experience & behavior
Conversie optimalisatie & online persuasion
Collegedag 5
Het programmatic ecosysteem: platformen en marktspelers
Advanced mogelijkheden programmatic advertising, meten & bijsturen
Collegedag 6
Paid socials tactics & strategie
Actief aan de slag met Social Advertising
Collegedag 7
Online marketing Automotive deel 1
Online marketing Automotive deel 2
Collegedag 8
On-page SEO
Off-page SEO
Collegedag 9
SEA strategie & opzet campagnes
SEA optimalisatie
Collegedag 10
Online marketing Automotive deel 3
Online marketing Automotive deel 4
Collegedag 11
Strategie, Data & Privacy
Marketing analytics & en accountability
Praktijkcase dag
Tijdens deze dag behandelen we een automotive case
Collegedag 12
Bouwstenen van campagne management
Campagne management organisatie, processen & executie
Collegedag 13
Actief aan de slag met je automotive marketing plan
Reserve college
Collegedag 14
Reserve college
Reserve college
Diploma uitreiking
• 13:00 – 17:00 | n.t.b.
Opgeleid voor de toekomst
Als eindproduct werken de deelnemers aan een actieplan gericht op een online vraagstuk uit hun eigen organisatie. Hierbij kunnen ze de nieuw verworven kennis direct toepassen in de praktijk en werken aan een concreet marketingprobleem of -uitdaging. Hierdoor creëren ze echte impact voor hun werkgever of opdrachtgever, waardoor deze investering zich direct terugverdient.
Zes Google examens
Om de opleiding succesvol af te ronden, dienen naast het eindproduct ook zes Google-examens behaald te worden, waaronder Google Analytics, Google Ads Measurement, Google Ads Display, Google Ads Search, Display & Video 360 en META Blueprint. Deelnemers die slagen ontvangen het “Post-HBO diploma Online Marketing Specialist Mobiliteit”. De investering voor de opleiding bedraagt €6.250 per deelnemer, waarbij er opties zijn voor een STAP-subsidie.
Wil jij deze unieke kans niet missen? Vul dan nu hieronder jouw gegevens in en ontvang meer informatie over de opleiding “Online Marketing Specialist Mobiliteit”.