
Delen
Hot nieuws? Deel
PowerKraut gaat óók offline
PowerKraut, al jaren bekend als hét online marketingbureau voor dealers en importeurs, is sinds kort ook inzetbaar voor offline marketing vraagstukken. Sinds de overname van DealerDesk beschikt de Kraut over een nog completer aanbod, waardoor we snel en flexibel kunnen meebewegen met de ambities van mobiliteitsaanbieders.
Onze klanten zijn inmiddels zoveel meer dan autoretailers. De veranderende vraag vanuit de markt heeft de automotive branche in hoog tempo doen veranderen, en zo ook het aanbod in de daarbij behorende mobiliteitsoplossingen. Van A naar B kan op veel verschillende manieren, het aanbieden van auto’s is daar niet langer het enige antwoord op. De Kraut richt zich tegenwoordig dan ook op ‘mobiliteitsaanbieders met ambitie’ en kijkt verder dan alleen de sales en aftersales van auto’s. Zo zijn we marketingpartner van een grote fietsenfabrikant en fullservice partner voor diverse leasemaatschappijen. Bovendien verzorgen we de e-commerce (incl. webshop) voor een grote caravan & camper dealer.
Frans Huetink, directeur van PowerKraut: “We zijn erg blij dat we door de overname van DealerDesk offline dienstverlening aan ons portfolio hebben kunnen toevoegen. Nu wij dit zelf in huis hebben, kunnen wij nog beter adviseren over crossmediale campagnes én alles naadloos op elkaar laten aansluiten. In aanvulling op ons zeer complete online aanbod, verwachten we in de loop van dit jaar de eerste crossmediale innovaties in de praktijk te kunnen toepassen. En we beloven jullie, dat gaat opnieuw voor smaakmakende campagnes zorgen!”
Weten wat de Kraut voor jou kan betekenen?
Elke dag werken we naar ons doel door middel van durf en denkkracht. We gebruiken de power van data en onze slimme Kraut om de mobiliteit online en offline elke dag beter te maken. Wellicht een hoge ambitie. Maar daar staan wij voor. Voor moibiliteitsaanbieders met ambitie.

Frans Huetink