
Powerblog? Deel
Powerblog? Deel
PowerKraut en Rhino Events organiseren events met impact
Twee bekende namen uit de automotive branche bundelen hun krachten. PowerKraut en Rhino Events slaan de handen ineen en gaan samen evenementen met impact organiseren voor autoretailers met ambitie.

Voor PowerKraut, het online marketingbureau dat ‘spice’ toevoegt aan de automotive branche, is dit een waardevolle aanvulling op hun uitgebreide online dienstenpakket.
Frans Huetink, directeur van PowerKraut: “Onze Kraut is expert in data gedreven online marketing. Hiermee bouwen we slimme websites en creëren we effectieve campagnes die meetbaar meer leads opleveren voor onze klanten. Dit alles met een flinke dosis data, durf en denkkracht. Wij zien het neerzetten van een fysiek evenement op locatie als een verlengstuk van onze online kracht en zijn trots dit nu in samenwerking met Rhino Events aan onze klanten te kunnen aanbieden.”
Online en offline komen perfect samen
Ook Rhino Events is een gevestigde naam in de branche en is al ruim 12 jaar gespecialiseerd in het organiseren en opzetten van succesvolle verkoop evenementen voor autoretailers. Ze werken samen met importeurs, dealergroepen en dealers uit Engeland en de rest van Europa.
Jeroen Boeve, managing director Rhino Group: “De verschillende dealer events die wij hebben ontwikkeld, zijn primair gericht op het genereren van aanzienlijke verkoopvolumes. Dit bereiken we door het inzetten van ons bewezen voorbereidingsproces en de multichannel communicatiestrategie. Hierbij ligt de focus op kwaliteit en een optimale klantbeleving. De samenwerking met PowerKraut zien wij dan ook echt als een bundeling van krachten, omdat de combinatie van ervaring en capaciteiten van online en offline perfect samenkomt. Het resultaat? Een nog sterkere sales-/marketingtool voor onze gezamenlijke klanten.”
Modelintroductie event bij Nefkens
Het eerste evenement georganiseerd door de twee partijen heeft inmiddels plaatsgevonden. Multibrand dealer Nefkens, gevestigd in onder andere Groningen, Utrecht en Den Bosch, heeft de introductie van de nieuwe Peugeot 308 bij vijf van haar vestigingen gevierd met een onvergetelijk event.
Nefkens: “Voor ons was met dit evenement de cirkel tussen online en offline rond. Door de samenwerking met beide partijen, sloot het fysieke event volledig aan op de online introductiecampagne. Onze bezoekers werden daardoor vanaf de eerste online kennismaking tot aan het bezoeken van het event in de showroom, volledig meegenomen in de wereld van de nieuwe Peugeot 308. Wij zijn trots op het visitekaartje dat we hiermee hebben afgegeven aan onze klanten en prospects.”
Meer weten over de samenwerking of over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op!