
Live webinar 3 oktober om 15:00 uur
Alles wat je moet weten over Google’s Vehicle Ads
Google Vehicle Ads is een krachtige nieuwe functie, speciaal ontwikkeld om de verkoop van auto’s te verbeteren. Met deze tool bereik je sneller en efficiënter de juiste kopers, precies op het moment dat ze op zoek zijn naar een nieuwe auto. Maar hoe werkt het precies, en waarom zou je Vehicle Ads aan je marketingstrategie moeten toevoegen? Roderick en Mike delen op donderdag 3 oktober tijdens een gloednieuw webinar alle ins en outs van Vehicle Ads.
Met onze jarenlange ervaring in de mobiliteitsbranche en online marketing weten we wat een SEA-strategie echt succesvol maakt, zowel voor je doelgroep als voor jou als adverteerder. We ondersteunen mobiliteitsaanbieders bij het realiseren van hun ambities en bieden oplossingen die je verder helpen in plaats van je te beperken. Ons team van experts staat klaar om je te begeleiden bij het ontwikkelen van een toekomstgerichte online marketingstrategie.
Dit kun je verwachten van het webinar over Vehicle Ads
Tijdens het webinar beantwoorden we de vraag hoe je als mobiliteitsmarketeer optimaal gebruik kunt maken van Vehicle Ads om je online marketingstrategie te versterken en je voorraad aantrekkelijk te presenteren. Dit is jouw kans om de nieuwste inzichten van experts te verkrijgen en te leren hoe je je SEA-strategie en online aanwezigheid klaarstoomt voor de toekomst. Mis het niet!

Roderick Beld
Roderick is onze SEA Lead en begrijpt als geen ander het belang van innovatie. Hij ziet de introductie van Google Shopping voor auto’s als een ontwikkeling waar elke marketeer enthousiast over zou moeten zijn. Dit advertentietype heeft zich namelijk al ruimschoots bewezen binnen de online funnel voor de retailsector. Tijdens het webinar legt hij uit wat Vehicle Ads precies zijn en hoe je ze effectief kunt inzetten. Dat scheelt jou weer het nodige uitzoekwerk.

Mike Jansen
Mike is designer bij de Kraut, gespecialiseerd in het ontwerpen van websites en het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid. Met zijn uitgebreide ervaring en oog voor detail, weet hij precies hoe je een website ontwerpt die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook intuïtief in gebruik. Mike geeft tips voor het optimaliseren van je voorraadpagina’s, zodat je aanbod niet alleen wordt gepresenteerd, maar op de meest gebruiksvriendelijke manier wordt getoond.