
Marketing van
Morgen en
overmorgen
Marketing zonder strategie is hetzelfde als losse online campagnes. Het draagt bij aan zichtbaarheid op korte termijn, maar heeft geen wow-effect op lange termijn. Inspelen op het gedrag van de consument is essentieel voor het wow-effect. Dat klinkt simpel, tot je ontdekt hoe een potentiële autokoper zich oriënteert. Wij maken het graag simpel voor je. Met kennis, ervaring en de juiste tools. De customer journey is drastisch veranderd in de loop der jaren.
Waar het contact eerder in de showroom plaatsvond, ontstaat het eerste contact met je doelgroep nu online. En dat een auto online wordt aangeschaft? Daar kijkt niemand meer van op. Digitalisering houdt de automotive branche in beweging en ons ook. Door snel op te schakelen, groeien wij samen met onze klanten met ambitie mee. En passende strategie hoort daar bij. Of het nu gaat om een passende mediastrategie, datastrategie of business insights. Wij zijn er voor autoretailers met ambitie.
Diensten
- Merkpositionering
- Mediastrategie
- Datastrategie
- Business insights
- Inbound marketing
- Conversie optimalisatie
Merkpositionering
Je bent zo sterk als je merk. Niet alleen wil je jouw mobiliteitsoplossingen in de oriëntatiefase sterk neerzetten. Ook wil je ervoor zorgen dat je merk overeind blijft tot en met de beslissing. Wij begrijpen het DNA van een automerk en weten wat er speelt in de branche. Hierdoor kunnen we jullie bedrijf scherp en onderscheidend neerzetten. Stand out in the Kraut.

Mediastrategie
Kanalen maken geen sterke mediastrategie. Deze bestaat juist uit één geïntegreerde aanpak waarin alle kanalen dezelfde taal spreken: jouw taal. Een campagne waarin we van A tot Z de klantreis doorlopen en een relevante boodschap op het juiste moment aan de juiste doelgroep vertellen. Zo win je gegarandeerd van een ad-hoc actie. Hiermee win je de race. Hiermee haal je de tevreden klanten die jij wil.
- Kwantitatieve analyse
- Kwalitatieve analyse
- 0-meting
- Strategisch online plan

Datastrategie
Op het gebied van data rijden we voorop. Dat durven we te zeggen. We ontwikkelen en implementeren cloud based data oplossingen om gefragmenteerde klantinformatie te centraliseren. Oftewel, uit al je systemen creëren wij één klantprofiel. Maar uiteindelijk gaat het erom wat je ermee doet. En die strategie bouwen we samen met je. Om met durf en denkkracht een voorsprong te nemen.
- Data Lake
- Marketing Automation
- Data dashboarding
- Data insights

Business insights
Data driven marketing is de nieuwe standaard. We analyseren niet langer alleen wat er is gebeurd, maar ook waarom het gebeurde. Data maakt tastbaar wat voorheen onzichtbaar was. Zeker wanneer verschillende databronnen op de juiste manier met elkaar worden verbonden. Maar hoe vertaal je deze schat aan informatie vervolgens naar begrijpelijke inzichten en onderbouwde strategieën? Onze analisten maken prestaties zichtbaar, targets vergelijkbaar en analyses inzichtelijk in de vorm van real-time dashboards.
- Marketing dashboard
- Verkoper dashboard
- Order dashboard
- Directie dashboard

Inbound marketing
Met inbound marketing zet jij jouw doelgroep centraal. Kies je voor een geïntegreerde aanpak van verschillende kanalen. Leer je klanten goed kennen. Zorg dat je op het juiste moment in de customer journey aanwezig bent met relevante content bij jouw doelgroep. Door hierop in te spelen creëer je een duurzame relatie..
- Analyse leadproces
- Automotive flows
- Marketing Automation

Conversie optimalisatie
Wij durven te experimenteren. Dat leidt vaak tot innovatie en de beste resultaten. Want met twee handen aan het stuur kun je niet schakelen. Ideeën ontstaan vanuit onderbuikgevoel, maar conversie optimalisatie ontstaat door gefundeerde experimenten.

Ik denk graag met je mee!
Met onze datapower en slimme Kraut zetten we ons elke dag ongeremd in de online automotive te verbeteren. Daarom sta ik samen met 70 automotive professionals klaar om je te helpen! Of het nu gaat om structurele optimalisatie, een ingewikkeld data vraagstuk of je marketingstrategie. We’ve got you. Jij hebt een doel, wij hebben een plan. Jij staat in het midden van onze multidisciplinaire teams. Dat betekent korte lijnen en alle kennis in huis. Als wij zeggen dat we iets moeten uitzoeken, dan bedoelen we een collega naast ons. Wij zijn er voor autoretailers met ambitie.
Spice up your strategyJiske van Halteren
Projectmanager

Wij denken op de lange termijn
Wij leveren diensten ‘from data-to-action’ gericht op het bouwen, onderhouden en activeren van duurzame klantrelaties. Dat is waar wij goed in zijn en ons op focussen