Thomas Visser
Manager Innovatie en Strategie

Maak je datastrategie toekomstproof (deel II)

Voordat je begint met lezen heb ik een vraag: heb je het eerste deel van je datastrategie toekomstproof al gelezen? Als je het al wel hebt het gelezen lees dan snel verder! Of ben je er nog niet aan toegekomen? Dan raad ik je aan om dat eerst te doen. Je kunt het eerste deel hier downloaden.

Het inzichtelijk maken en commercieel inzetten van data

Je marketingstrategie baseren op data, oftewel data driven marketing, is tegenwoordig de standaard. Met behulp van data kun je analyseren wat er is gebeurd, waarom het gebeurde en beter nog, wat er gaat gebeuren. Onze Kraut gaat echter graag nog een stapje verder, want voeg die kennis samen en je hebt toegang tot informatie die elke marketeer wil hebben: hoe kan ik iets láten gebeuren. Maar voordat je zover bent moet je eerst orde op zaken stellen in die enorme berg aan data…

De Kraut helpt je data om te zetten naar begrijpelijke inzichten en onderbouwde marketingstrategieën. Lees er alles over in onze nieuwste Denkkracht. Download ‘m hieronder!

Hier komt het blogs