Connect: think central, act local.

Meer impact. In minder tijd. Door expertise. Door data centralisatie. Door onbegrensd denken binnen lokale grenzen. En door de power om te kunnen veranderen. PowerKraut heeft alles in huis om over dergelijke processen de regie te voeren. Inclusief het besef dat de balans tussen samenwerken en vrij ondernemen in een mooi evenwicht moet zijn. Juist dan ontstaat er ruimte om budget en tijd vrij te maken voor individuele acties. Omdat het in de basis goed geregeld is.

Think central, act local. Dat werkt als een speer.

bg-dark

Het beste van twee werelden

“De Think Central, Act Local aanpak maakt het voor ons als dealers een stuk eenvoudiger om aan te haken op landelijke campagnes. De op maat gemaakt lokale doorvertaling zorgt voor zichtbaarheid in de eigen regio, terwijl we tegelijkertijd meeliften op de herkenbaarheid van de landelijke campagne. Het beste van twee werelden! De samenwerking met PowerKraut ervaren wij als bijzonder prettig. Er kan snel worden geschakeld en er wordt op alle vlakken goed na- én meegedacht. De transparante werkwijze zorgt voor een soepel contact tussen dealer en importeur.”

Priscilla Riethoff – Marketing & Communicatie bij Zeeuw en Zeeuw

bg-connect

Wij zijn trots op de merken
waar we mee werken

and many more!

DS 7 Days of Inspiration X PowerKrautDS 7 Days of Inspiration X PowerKraut

DS durft zich te onderscheiden.

Creëer écht waardevolle content
en verkoop zonder te verkopen.

Inspireren is het nieuwe adverteren. Het uitgangspunt
voor de introductiecampagne van de nieuwe DS 7 E-TENSE.

DS Automobiles Nederland
Opel NL X PowerKrautOpel NL X PowerKraut

De Kraut deelt denkkracht met Opel.

Vergeet B2B en B2C. B2H it is.
Oftewel: Business to Human.

Want hoe je je doelgroep ook segmenteert en welke aanpak
je ook kiest om ze te bereiken, verkopen we aan het
einde van de dag niet allemaal aan mensen?

Jeep Nederland X PowerKrautJeep Nederland X PowerKraut

Think Central, Act Local.

De Jeep Compass 4xe
gaat urban én viral.

De Kraut ontwikkelde een creatief en gedurfd concept,
waarmee we de introductie van deze urban Jeep aanpakken
volgens onze Think Central, Act Local werkwijze.

Jeep Nederland logo
Connect Trio (1)

Ready to connect?

Kies je voor 1+1= 2? Of kies je voor een samenwerking waarbij de uitkomst van die optelsom 3 is? Een samenwerking waarin synergie dealers niet alleen samenbrengt, maar ook echt verbindt. Connecten kost tijd. Het vraagt om expertise én centralisatie. Maar vooral om verbinders.