
PowerCase? Deel
PowerCase? Deel
Wat kan er wel?
De landelijke crossmediale campagne ‘Wat kan er wel?’ van BOVAG is begin juli 2020 live gegaan. Met deze campagne haakt BOVAG, door middel van zes hoofdthema’s, in op de actuele maatschappelijke ontwikkelingen. Vanuit de thema’s autohuur, fietsen, motoren, auto onderhoud, occasion verkoop, caravans & campers verzorgt BOVAG de landelijke marketingondersteuning van haar BOVAG-leden.

Zichtbaarheid en bereik vergroten
Om naast de landelijke campagnes op radio en Out of Home de zichtbaarheid en het bereik te vergroten is ook het online kanaal opgenomen in het campagneplan. Op basis van de zes hoofdthema’s zijn er binnen de kanalen Facebook, Display en Video Advertising gerichte doelgroepen samengesteld. Op basis van deze doelgroep selecties worden alleen personen bereikt met aantoonbare affiniteit per thema (interesse, historisch zoek- en surfgedrag).
Een nieuwe werkwijze, waarin de focus ligt op relevantie in bereik voor een uiteenlopend aantal thema’s
Om de juiste doelgroepen te vinden is gebruik gemaakt van zelf samengestelde intentiegroepen in het Display, Facebook en YouTube netwerk. Op basis van bezochte URL’s (van concurrenten of relevante interessegebieden), zoekwoorden en eventueel beschikbare ‘in-market’ doelgroepen. Aangevuld met doelgroep selecties vanuit partners ViaBOVAG en BOVAGleasefiets willen wij een zo groot mogelijk kwalitatief publiek kunnen bereiken.
Powered by Dianne
“Een nieuwe auto is één van de grootste aankopen die je in je leven doet. De Customer Journey is complex, duurt soms maanden en vindt voor het grootste gedeelte online plaats. Daarin kunnen wij het verschil maken, waarin we samen met onze klanten bouwen aan een sterk merk. Dat doe je bij PowerKraut niet alleen, er staat een indrukwekkend team met specialisten en fijne collega’s achter je waarvoor geen uitdaging te groot is.“
Neem contact met ons opDianne van der Veen
Marketing & Communicatie Adviseur
