
PowerCase? Deel
PowerCase? Deel
The City is our Jungle met Jeep
Waar denk jij aan bij het merk Jeep? Waarschijnlijk aan onverharde wegen, een flink aantal PK’s onder de motorkap, vieze ruiten en modderige wielen. En dat klopt. Deels… Want denk je ook aan een duurzame hybride stadsauto? De innovatieve Jeep Compass 4xe verovert terrein in de stad en maakt van de meer gebaande paden zijn playground.
Think Central, Act Local
De Kraut ontwikkelde een creatief en gedurfd concept, waarmee we de introductie van deze urban Jeep aanpakken volgens onze Think Central, Act Local werkwijze. Hierdoor bereiken we landelijk dekking, terwijl we de lokale dealer voorzien van online promotietools op maat. Dat werkt natuurlijk nét even wat lekkerder dan een one size fits all campagne.

De look en feel is net als de Jeep Compass lekker urban. De stoere stadsauto bevindt zich in een concrete jungle vol graffiti, felle kleuren en opvallende designs. Hybrid rijden staat in deze campagne centraal. Er wordt actiematig gestuurd op een free upgrade naar hybride rijden.
Kennismaken met de Jeep Compass 4xe.
Om de doelgroep kennis te laten maken met de Jeep Compass 4xe is er speciaal voor de dealers toffe content gemaakt om op hun eigen social media kanalen te plaatsen. Bijvoorbeeld Instagram Stories en Reels, formats die beiden organisch voor een hoge zichtbaarheid en bereik zorgen.
Overstappen op hybride rijden.
De campagne richt zich onder andere op zichtbaarheid via de socials van de dealers en leadgeneratie met behulp van een Facebook Lead Ad. Daarnaast is er een gepersonaliseerde e-mail verzonden, uiteraard ook geheel in het urban thema, naar het klantenbestand van de Jeep-dealers. Deze is zo ingericht dat de ontvanger direct zijn inruilwaarde kan berekenen en weet voor welk bedrag hij de overstap kan maken naar een hybride.
Zelf ook aan de slag met Think Central, Act Local?
Alleen ijzersterke creatie maakt nog geen succesvolle campagne. We zorgen ervoor dat we zoveel mogelijk, relevante mensen bereiken. Altijd met effectiviteit en efficiëntie in gedachten. Werk niet harder: werk slimmer. Zo zorgen we ervoor dat jouw marketingbudgetten de beste bestemming krijgen op juiste moment. Wanneer starten we?
