Content & creatie

Je eerlijke verhaal vertellen

Een merkidentiteit vertalen naar consistente, authentieke en creatieve content is voor bijna ieder bedrijf een uitdaging. Je hebt te maken met verschillende externe én interne doelgroepen, met ieder een eigen benaderingswijze en boodschap. Ga er maar aanstaan om dat naast je dagelijkse werkzaamheden op te pakken. 

Een gedegen contentstrategie vereist bovendien ook nog eens een strakke planning en een ijzeren discipline. Af en toe een aanbieding van de daken schreeuwen volstaat niet (meer). Regelmatig aanwezig zijn, een oprechte band opbouwen met je volgers, je eerlijke verhaal vertellen, impact maken, it’s all in the game… Klanten kopen niet wat je doet, maar waarom je het doet. Ken je klant, kijk verder dan je eigen voorkeuren en maak content die ze raakt.

Richting en houvast

Vind je het lastig om jouw merkidentiteit om te zetten in een contentstrategie? De Kraut zorgt dat je voorbij je eigen voordeur kijkt en content maakt die past bij jouw doelgroep. Wij helpen je met precies dát vleugje spice dat je campagne nodig heeft. We bieden je richting en houvast door middel van een praktische contentkalender, inclusief middelen- en kanalenmix. Of het nou gaat om geschreven content, video, audio of beeld. De Kraut heeft alles in huis.

Je mag van ons snelheid en flexibiliteit verwachten. Onze ervaren projectmanagers en strategen begeleiden je onder andere middels een strakke planning, en het creëren van structuur en rust gedurende het gehele proces. De Kraut denkt mee met jouw ambities.

Tell me why

Nikky van Veen, Content marketeer

En nee ik bedoel niet Tell me why, Ain’t nothin’ but a heartache. Ik bedoel letterlijk tell me why. Why word ik beter van jouw producten of diensten. Wat is jouw verhaal en waar sta je voor? Als er één ding is waar ik niet tegen kan, is het content die niets zegt en mij alleen maar vertelt dát ik iets moet kopen in plaats van waarom ik iets moet kopen. Dat kan en móet echt anders.

Hier komt het case showcase block