BLOG

Stel je voor: je bereikt je klanten op een veel persoonlijkere manier dan met een standaard e-mail. En dat precies op het juiste moment, zonder elke ochtend je kalender te hoeven checken. Benader je doelgroep met een persoonlijke postkaart, rechtstreeks verstuurd vanuit je Marketing Automation-systeem. Samen met Print.one introduceren we deze nieuwe feature, die verder gaat dan alleen marketing. Het stelt je in staat om echte verbindingen op te bouwen met je doelgroep, op een krachtige en effectieve manier. Van Mossel Automotive Group is de eerste klant van PowerKraut die de voordelen van deze nieuwe functie heeft ervaren.

Wees persoonlijker met een DM

Personalisatie is de sleutel tot succes. Met deze nieuwe feature kunnen we direct mails personaliseren op basis van gedrag en eigenschappen van jouw CRM. Hierdoor kunnen we boodschappen afstemmen op individuele voorkeuren en behoeften van je klanten. Het resultaat? Je klanten voelen zich gezien, begrepen en gewaardeerd. Dit verhoogt niet alleen de betrokkenheid, maar ook de loyaliteit van je klanten. Persoonlijke communicatie bouwt vertrouwen op en versterkt de band tussen jouw merk en je klanten.

Ga aan de slag, zelfs met ontbrekende gegevens

Geen e-mailadres beschikbaar, maar wel adresgegevens? Geen probleem, dan stuur je gewoon een direct mail. Door de integratie met Print.one kunnen zelfs klanten zonder e-mailadres of telefoonnummer worden bereikt via gepersonaliseerde postkaarten. Dit opent de deur naar meer geautomatiseerde flows en zorgt ervoor dat je nooit een klant mist vanwege ontbrekende contactgegevens. Bovendien zorgen fysieke postkaarten voor een tastbare herinnering aan je merk, iets wat digitale communicatie niet kan evenaren.

Verrijken van bestaande workflows met direct mails

Door geautomatiseerde direct mails te integreren in je bestaande workflows, voeg je een waardevolle laag toe aan je strategie. Dit betekent dat je niet alleen via digitale kanalen zoals e-mail en social media kunt communiceren, maar ook via fysieke post. Hierdoor wordt je boodschap veelzijdiger en relevanter. De combinatie van online en offline kanalen versterkt je campagne en zorgt voor een complete klantbeleving. Het gebruik van verschillende kanalen verhoogt de kans dat je boodschap opvalt én onthouden wordt.

Het automatiseren van print binnen onze HubSpot-flows bespaart ons tijd en zorgt voor extra flexibiliteit. We kunnen communicatiemomenten beter afstemmen op de actualiteit en op onze klant door sneller en gerichter via post te communiceren. PowerKraut is hierbij een betrokken partner met veel kennis, wat essentieel is voor succesvolle marketing automation binnen Van Mossel.

Eric van Summeren, Marketing Manager, Van Mossel Automotive Group

Inspelen op klantbehoefte door middel van data

Dankzij de kracht van data-analyse kunnen we anticiperen op de behoeften van onze klanten, nog voordat ze er zelf aan denken. Dit betekent dat je niet reactief, maar proactief kunt communiceren. Van het sturen van herinneringen voor onderhoud tot het aanbieden van relevante producten of diensten, geautomatiseerde postkaarten maken het mogelijk om op het juiste moment in te spelen op de behoeften van je doelgroep. Voeg bijvoorbeeld een QR-code toe, zodat je precies weet wanneer de klant daadwerkelijk interesse heeft. Deze data helpt je om nog beter in te spelen op toekomstige behoeften en wensen.

marquee-spiceitup
marquee-spiceitup
marquee-spiceitup
marquee-spiceitup
marquee-spiceitup
marquee-spiceitup
marquee-spiceitup
marquee-spiceitup